Fizikai és szellemi teljesítménynövelés

A kardiovaszkuláris rendszer kapacitásának növeléséhez, és ebből adódóan az erőnlét fokozásához szükség van az állóképesség fejlesztésére. Az állóképesség egyénenként változik, segítségével folyamatos intenzitási szint tartható a fizikai erőkifejtés alatt. Az állóképesség fejlesztésével úgy lehet fejlődni, hogy a sportolás végén nem lép fel túlzott fáradtságérzet. A rendszeresség, nyilvánvalóan a siker egyik kulcsa. Az ideális eset a heti két alkalommal végzett állóképességfejlesztő edzés a teljesítmény fokozásához. Minden a kitűzött céltól és az egyén elszántságától függ! A fejlődéshez nélkülözhetetlen egy edzésprogram felépítése és az abban foglaltak hosszútávú megvalósítása. Az ideális az lenne, ha egy naptárban pontosan feltüntetné az elért eredményeit. Tűzzön ki magának progresszív módon felépülő célokat (időtartam, teljesítmény, vércukor…)! Keresse a változatosságot a sportban! Nemcsak a futószőnyeg létezik, a kerékpár vagy az evezőpad is megfelelő, minden konditeremben vagy csoportosan végzett kardiótréninggel hatékonyan növelhető az állóképesség. A szellemi teljesítmény pedig a fokozatos gondolkodással, kreativitással, meditációval növelhető. Ugyanolyan fontos szinten helyezkedik el, mint a fizikai teljesítmény, sőt.. ha szellemileg nem vagyunk egyensúlyban, akkor fizikailag is nehezebb az állóképességen javítani, vagy lépést tartani a körülöttünk zajló világgal. Fizikai és szellemi szinten bevethető az Access Bars, a tibeti hangtálas relaxáció, a BEMER-terápia, valamint a homeopátia.

Kapcsolódó kezelések

Kapcsolódó bejegyzés

Segíthetünk?

Ha kérdése merül fel kezeléseinkkel kapcsolatban, esetleg bizonytalan a megoldási lehetőségekben, lépjen kapcsolatba velünk, és szakértő kollégáink mielőbb visszajeleznek.